maandag 20 augustus 2012

twisted easelcard Tea party

nu weer eens een gezellig 's-zomers kaartje, hoewel, een teaparty kan natuurlijk altijd!
Onlangs heb ik een candy gewonnen bij Jacky Stamps en heb nu dit kaartje gemaakt van spulletjes die in dat pakket zaten


zo ziet het kaartje eruit, ik heb wit cardstock voor een vierkante kaart genomen, waarvan een kant schuin dubbelgevouwen is, vervolgens weer een stuk wit cardstock met daarop designpapier van Dovecraft Tea Party, hierop de 3D afbeelding met tafel en stoeltjes en het label met tekst, dit laatste stuk cardstock heb ik tegen het dubbelgevouwen gedeelte geplakt waardoor je het twistend effect krijgt.


hier nog even het later opgeplakte deel (dus tegen het dubbelgevouwen gedeelte), de randen heb ik een beetje met de distresser van Tim Holz bewerkt en met groene inkt aangezet


Hier is het onderste deel van de kaart te zien, waar ik weer ander designpapier van Dovecraft Tea Party heb gebruikt van dezelfde serie. De 3D theepotsticker heb ik op een X-cut snijmal geplakt zodat deze wat hoger komt te liggen en de bovenkant van de kaart dus goed open blijft staan, verder nog een paar cupcakes erbij en de Tea Party kan beginnen

Ook wil ik weer een nieuwe volger verwelkomen en dat is Claudia, heel erg leuk dat je mijn blog ook komt volgen

Heel hartelijk bedankt voor jullie leuke reaktie's op mijn vorige kaartje en ik kijk alweer uit naar de nieuwe reaktie's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten