maandag 13 augustus 2012

Don op zijn skateboard

Heerlijk, na het hele leuke maar intensieve en bewerkelijke scrappen van de boeken van onze kleinkinderen, heb ik gisteren dit kaartje gemaakt, hij is bestemd voor een jongetje die, zoals je vast al gezien hebt, 8 jaar wordt. Het is niet te hopen dat hij hetzelfde kunstje gaat uithalen als er op de kaart te zien is, zo'n trap is veel te gevaarlijk.


Voor jongens en mannen vind ik toch altijd wat moeilijker om een leuke kaart te maken, maar hier ben ik niet ontevreden over, de stempel is al zo leuk.
Het achtergrond papier is al een "ouwetje" van Marianne Design, de stempel dus ook en de mallen zijn Nestabilities en van X-cut met een foam 8 erop en de stempel is weer ingekleurd met de flexmarkers. 

Met dit kaartje ga ik ook meedoen aan een challenge op blog van Marianne Design en bij  EKEF
Verder hoef ik vast niet te zeggen hoe blij ik ben met jullie reaktie's, ik kijk er iedere keer weer naar uit, bedankt daarvoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten