donderdag 23 augustus 2012

"Snoesig" huisje

Heb ik toch eindelijk mijn mooie huisjesmal van  Marianne Design eens tevoorschijn gehaald, toch even lastig hoe ik die nu zou gebruiken, hij is zo prachtig en dan wil je er toch iets moois van maken bijv. voor een verhuizing of zo

 
voor de kaart zelf heb ik craftpapier gekozen met daarop een stukje designpapier van Rayher, het was eigenlijk iets voor babyscrap of zo, maar ik vond de blauwe kleur mooi en er stonden mooie wolkjes op en die horen in de lucht nietwaar?
Vervolgens heb ik gordijntjes (kantjes) achter de ramen gehangen en het bovenraam en de tuindeuren wijd open gezet, want onze snoesjes kunnen dan zo in en uitlopen. Het huisje zelf heb ik na het embossen nog even met de distress inkt bewerkt zodat het wat meer leeft en voor de gezelligheid ook nog maar een bloembak opgehangen, de fiets staat klaar tegen de lantaarnpaal, de maat is niet echt in verhouding, maar dat mag de pret niet drukken, ik vond het gewoon leuk erbij staan.
 
Dan had ik ook nog een jongens verjaardag en heb daarvoor dit kaartje gemaakt met een voetballende Edwin van Magnolia 

 
 
Op het ogenblik ben ik lekker aan het stempelen, we gaan nl. een weekje er tussenuit en dan moet ik wel wat te knutselen bij me hebben natuurlijk, ook wil ik wat kaarten gaan borduren, ik zie wel wat ervan komt. Mijn tablet gaat mee, dus ik probeer wel iets te plaatsen maar weet niet of het gaat lukken en natuurlijk zal ik ook regelmatig even jullie blogs bezoeken.
 
Heel leuk dat er weer een nieuwe volger zich heeft aangemeld, welkom Renata, heel leuk dat je ook mijn blog komt volgen, ik zou zeker even een kijkje nemen op haar blog.
 
Bedankt weer voor jullie bezoekje, ik ben er iedere keer weer erg blij mee en misschien is het jullie opgevallen dat ik het reactieformulier heb gewijzigd, ik kan nu tenminste ook antwoorden als er een vraag komt, wel zo makkelijk.
(helaas op dit grappige plaatje 1 n te weinig)
Tot de volgende keer weer  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten