zaterdag 11 augustus 2012

2de scrapbook afgeleverd

Vandaag heb ik mijn 2de scrapbook afgeleverd, onze kleinzoon viert zijn 13de verjaardag en heeft als afsluiting van de basisschool periode dit scrapalbum gekregen.
Hij was er erg blij mee en het werd iedere keer weer opgepakt, een schot in de roos.
Natuurlijk moest hij er wel even mee op de foto en hier is die dan....


hieronder nog een paar bladzijden uit het album, zodat jullie een indruk krijgen van het geheel


hier een foto van de avond4daagse, een omgevallen boom (hij staat erbij ofdat hij het klusje heeft geklaard haha) en vissen met opa


dit is een impressie van een piratenfeestje voor zijn verjaardag


bovenstaande foto's zijn genomen tijdens een vakantie in zuid frankrijk


deze is wel heel apart, bij aankomst in Suriname mochten ze in de cockpit aan de stuurknuppel zitten met de petten van de bemanning op, de achtergrond is de wereldkaart van Marianne Design,  hiermee kunnen ze zien welke afstand is afgelegd


dit is het laatste blad en geeft de route aan naar de nieuwe school.

Ik heb  mogelijk geprobeerd het achtergrondpapier erbij te vinden wat aansloot bij het onderwerp en ik ben blij met het eindresultaat.

Nu is het weer tijd voor de kaartjes, daar heb ik ook weer zin in, ik moet wel even omschakelen, want er zit heel veel tijd in het maken van zo'n boek.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en ik ben heel erg benieuwd naar de reaktie's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten