woensdag 8 augustus 2012

Eerste scrapbook voor de jarige

Hèhè, het eerste scrapbook hebben we aan onze kleindochter Iris kunnen geven. Het was echt een verrassing voor haar, het is een samenvatting van alles wat er in de basisschool periode is gebeurd van school, vakantie's, het beugelbekje ( is er op haar verjaardag uitgehaald, timing hè?), de schoolmusical en een kijkje bij haar nieuwe school



hier staat ze (op mijn verzoek haha) trots te poseren met het mooie boek. Het is echt iets om met regelmaat te bekijken, wat ze dus nu al doet.

Het 2de scrapbook gaat er zaterdag uit, en hoop jullie daar nog iets van te kunnen laten zien en dan gaan we weer aan de kaartjes, kan ik me daar weer lekker in uitleven, want dat heb ik gemist, had ik echt even geen tijd voor.

Dan wil ik ook nog een nieuwe volger welkom heten en dat is Wendy, als je op haar naam klikt kun je gelijk een kijkje nemen op haar blog

Bedankt weer voor jullie leuke reaktie's, ik vind het erg leuk om ze allemaal te lezen en kijk er ook nu weer naar uit, tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten