maandag 30 juli 2012

weer een stukje scrapbook

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgster Daisy, zij heeft ook een eigen blog, leuk als je haar even een bezoekje brengt.

Eindelijk kan ik weer iets laten zien op mijn blog, ik ben erg druk in de weer met de scrapbooks van de kleinkinderen (zie eerdere posts) die van onze kleindochter is op een haar na klaar, nog wat versiersels hier en daar en nu dus druk bezig met die van onze kleinzoon, enige discipline is wel nodig hihi, want we hebben nogal wat drukte gehad de afgelopen week, een bruiloft, een verjaardag en daarnaast nog een aantal bezoekjes, soms komt het allemaal tegelijk, gelukkig had ik nog wat kaartjes op voorraad zodat ik me daar niet al te druk over hoefde te maken


hier staat hij op de foto met zijn verjaardagstaart, voor zijn 4e verjaardag, daaronder was hij ineens 5 jaar, gaat zooooooo snel. En een foto met zijn traktatie hoort er ook bij


hierboven heb ik wat foto's van zijn school gemaakt en een beetje aangevuld met een schooltas (snijmal van disney) een afbeelding met de eerste woordjes (van internet geplukt) een takje van MD en een uiltje heb ik ingekleurd met aquarelpotloden (stempel van Liane)


Dan kan Sinterklaas op die leeftijd natuurlijk niet ontbreken, ook hier heb ik de achtergrond opgezocht op het internet en de maat wat aangepast, een foto van de aankomst van de goedheiligman en een van het bezoekje aan het Sinterklaashuis.

Deze week hoop ik een heel eind te komen met dit scrapbook, dus dat wordt nog even buffelen, tussendoor moeten er ook nog een paar kaartjes gemaakt, dus ik zal waarschijnlijk iets sneller kunnen plaatsen.

Bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn vorige kaartjes en ik ben benieuwd wat jullie van deze plaatjes vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten