zondag 1 juli 2012

candy gewonnen en ijsje toe

Een lieve bezoekster van mijn blog maakte mij erop attent dat ik de candy bij Nicole Verkooijen had gewonnen, ik was er vanmorgen nog geweest en natuurlijk weer met mijn neus gekeken


dit is de candy en ik vind het hartstikke leuk, het is voor mij de eerste keer dat ik een candy heb gewonnen en ben er reuze blij mee
Er staat ook weer een nieuwe op de blog van Nicole, hij staat hier in de sidebar, dus dames doe lekker mee, niet geschoten is altijd mis, de prijs is een waardebon van € 10,-  en een stempel naar keuze van Crafty sentiments




Dan nu maar weer een ijsje toe!  Ik hoop daarmee  een zonnetje af te dwingen , tja, je moet toch wat he? We zijn zo toe aan een beetje zomer, misschien helpt het een beetje.

Voor Lian:  als je dit leest laat even je e-mail achter zodat ik je het gevraagde patroontje kan sturen.

Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten