zaterdag 14 juli 2012

Tussenstand scrapbook

Tsjonge, daar heb ik me wel in vergist, wat een werk zit daarin, het is de eerste keer dat ik aan het scrappen ga met een album en dan ga ik gelijk voor 2 stuks. Een stukje terug had ik al een preview laten zien. De twee oudste kleinkinderen zijn nu allebei van de basisschool en ik wil voor hen allebei een album maken van de periode van groep 1 t/m 8, maar dan met allerlei dingen die zij hebben beleefd, vakantie's, speciale gelegenheden, sport, zwemdiploma en zo meer, grappig om te zien hoe ze gegroeid zijn in die tijd.

De paar bladen die ik hieronder laat zien zijn van het album van onze kleindochter, zij zijn nu met vakantie, dus kan ze ook niet kijken want dan zou de verrassing weg zijn. Overigens is het album van stevig craftpapier met een ringband en in de maat A5


Hier werd ze 4 jaar, haar broertje vierde ook gelijk zijn eerste verjaardag, vandaar het ene kaarsje aan de linkerkant, zoals je ziet heb ik de borderpons van Martha Stewart gebruikt, wat zelfklevend kant aan de zijkanten en in het midden een creatable van Marianne Design, het achtergrond papier vond ik zo leuk, roze met glitters, ik weet alleen niet meer waar het van is


Dan was er de periode van K3, alle liedjes kende ze uit haar hoofd en werden luidkeels meegezongen en natuurlijk ging ze ook naar het concert, bewijs geleverd. Het biggetje moet er natuurlijk ook bij en alles in de juiste kleuren 


en dan was er ook de zwemles, niet altijd even leuk vond ze dat, maarja, noodzakelijk he? uiteindelijk is het een echte waterrat geworden, dus niet voor niets geweest.
Hier heb ik de Magnoliastempels gebruikt, dus Tilda zwom ook een baantje mee en voor de zekerheid was er ook een zwemband aanwezig  

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten