zaterdag 7 juli 2012

Lekker zoet

een lekker aardigheidje, tenminste als je van zoet houdt


een heerlijk zakje bonbons om kado te geven, maar wel een beetje kaal, dus heb ik er een stempelafdrukje opgemaakt met een heel lief beertje in een "blond" theekopje. Alles ingekleurd met de flexmarkers, als achtergrondje 'n stukje rood cardstock, gesneden met een nestability, ik heb nadat de foto gemaakt was nog nog een glitter randje erop gezet, ik miste nog iets. En dan uiteindelijk nog een mooie rode organza strik.

Verder ben ik op dit moment druk bezig met mijn "project" scrapalbums, daar gaat toch meer tijd inzitten dan ik dacht, alles uitzoeken en leuke dingen erbij zoeken, maar ik heb nog een kleine maand, maar dan moeten er wel 2 af zijn, het zit in mijn hoofd, nu nog uitvoeren, iedere dag maar iets, dan gaat het zeker lukken.
Fijn weekend allemaal en natuurlijk weer bedankt voor je bezoekje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten