maandag 16 juli 2012

waar is daisy?

Het schattige beertje Dandelion zoekt naar zijn vriendinnetje Daisy, zie maar hoe hij om zich heen kijkt


Deze 3D vellen zijn van de serie Daisy en Dandelion van docraft, volgens mij hebben ze een van de vorige keren bij de creativity, een engelstalig hobbyblad, gezeten. De beertjes zijn zo leuk om mee te werken.

Ik had een kaartje geborduurd, van wie het patroontje is weet ik niet meer, ik ben nogal bewaarderig ( LOL) en als ik een patroontje leuk vind gaat die in een doos voor als ik hem wil gebruiken.
Toen ik dit beertje zag wist ik gelijk: die hoort op dit kaartje. De kleine bloemetjes, margrietjes of zo, zijn restbloemetjes van de randpons van Martha Stewart, onderaan de de kaart de grasprietjes van een mal van Marianne Design en de bloemetjes komen van een rand van een memorybox mal.

Bedankt weer voor je bezoekje en graag tot de volgende keer





Geen opmerkingen:

Een reactie posten