zondag 3 februari 2013

Verhuiskaartje

Hallo lieve blogvriendinnen en bezoekers, wat een leuke reaktie's heb ik weer mogen ontvangen op mijn laatste kaartjes, ja, ik zeg kaartjes want de reaktie's op mijn vorige kaarten komen ook nog binnen, erg leuk is dat, komt natuurlijk ook wel een beetje door de challenges waar ik aan mee doe (denk ik zo maar),  wel leuk dat je dan ook weer eens wat nieuwe namen erbij ziet.

Mijn volgende kaartje heb ik zomaar gemaakt, niet voor een challenge en ook niet omdat er in onze omgeving iemand gaat verhuizen, maar ik vind het wel handig om zo'n kaartje in voorraad te hebben voor je weet maar nooit.

 
Het is dit keer een langwerpige kaart geworden met een paar uitgeknipte, gestempelde huisjes erop.
Het designpapier is van MD en de rand met hartjes en bloemetjes komt van dezelfde serie, de gestanste bloemblaadjes zijn ook van MD en de roosjes komen uit mijn voorraadbox. De wolkjes zijn van een mal van Memorybox. Ik heb ze een beetje aangezet met chalk zodat ze niet zo heel erg wit zijn, op de grootste wolk is een "nieuwe woning" sticker geplakt met een klein sleuteltje eraan.
 
En nu maar weer wachten op jullie reaktie's want het blijft iedere keer weer leuk en spannend tegelijk,
bedankt weer voor je bezoekje en graag tot de volgende keer
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jeannette,

    Wat een leuke kaart..mooi gedaan de gestempelde huisjes..een schatje weer hoor..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een ptracht kaartje hoor en leuk van kleur. Past heel goed als verhuiskaartje.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhuiskaartje weer, ik wist niet dat er ook wolkenmallen zijn die je uit kunt stansen, maakt het juist mooi aan je kaart.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hier is Aniet hoor met haar reactie Jeannette, wat een supergaaf verhuiskaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig. Een toppertje weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze verhuiskaart,de huisjes zijn natuurlijk al leuk maar dat wolkje met dat sleuteltje vindt ik heel leuk bedacht,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeanette,
    inderdaad , dit zijn de kaartje die superhandig zijn om in voorraad te hebben. Net als sterkte- en beterschapskaarten. Voor verjaardagen maak ik meestal kaarten die bij bij de jarige passen...
    Dit is een heel leuk kaartje!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor een verhuizing, erg leuk die huisjes.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen