zondag 8 december 2013

Doorkijkje in het Kerstbos

Hallo blogvrienden en bezoekers, bedankt weer voor jullie leuke reaktie's op mijn vorige berichtje, overbodig te vertellen dat ik er altijd weer zo blij van word.

En ja, ik ben echt weer helemaal in kaartenland want ik heb gisterenavond 4 snelle kaartjes gemaakt en  1 kaart voor de challenge van het borduurkaartenblog van Corrie en Cindy, maar die plaats ik later in de week, die is ook zo leuk geworden en vanmorgen heb ik aan de opdracht van de challenge van Krea2day gewerkt, was weer een uitdaging op zich maar erg leuk om te doen.

Ik heb er maar weer een kerstkaartje van gemaakt, soms moet je van de nood een deugd maken nietwaar. De opdracht was een shadowbox (ik zeg het maar even in de woorden zoals ik dit model ken, overigens staat de workshop hiervan op het blog van cards en scrap) en dit heb ik er van gemaakt


Het patroon bestaat uit 3 lagen, het eerste en derde blad heb ik  design papier gebruikt van een blok van de Action van vorig jaar, voor het middelste blad heb ik gekozen voor wit papier omdat je dan het model van de snijmal wat beter ziet. Op het middelste papier heb ik een kerstboom en een hertje gezet en op de voorkant de arreslee en de lantaarn, ik zie nu trouwens dat alle gebruikte mallen van Marianne Design zijn, echt toevallig. Het hertje en de kerstboom heb ik nog wat aangezet met goudkleurige inkt en op de kerstboom heb ik met pearldrops kerstballen gemaakt. Kan het nog Winterser? (gek woord, bestaat dat eigenlijk wel?)
 Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik ben natuurlijk weer super benieuwd naar jullie altijd welkome reaktie's, groetjes en nog een fijne dag
 
 

17 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Jeannette, en wat heb je de verschillende laagjes er mooi in verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met de lantaarnpaal
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Jeannette, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Jeanette, dit is niet even een snelle kaart, maar prachtig is hij zeker. Goed bij elkaar gezocht. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een super leuk kerstkaart Jeannette en zo leuk om die lantaarn weer te zien. Leuk dat je het hertje en de kerstboom nog wat aangezet hebt met de goudkleurige inkt.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer helemaal geslaagd Jeannette

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeannette,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, leuk model, mooi papier en de mallen staan er heel mooi bij., helemaal top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jeannette, heb je al op mijn blog gekeken, surprise.
    Mooie kerstkaart heb je weer gemaakt, mooi papier en prachtige mallen.
    ik ben zo benieuwd naar de kaart voor ons blog.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, hoi, wat ziet je blog er weer gezellig uit, heerlijk in kerstsfeer.
    En je kaartje doet er niet voor onder zeg, super leuk model en mooi papiertje ook, helemaal leuk.
    Dank je wel voor je altijd leuke berichtjes op mijn blog.
    Tot de volgend keer maar weer.
    Knuffel, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt, grappig model ook.
    Maar ik vind je layout van je blog geweldig zo lief het hertje hier rechts.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wauw, en nog eens wauw Jeannette, wat een mooi model kaart en fantastisch uitgewerkt. Prachtig gewoon....net als je winterse bloglayout, wat is die moooooi.....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Jeannette - mooi model en mooi samengesteld - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Jeanette en voor een erg leuk doel :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een kaart heb je hier gemaakt !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! Erg mooie doorkijk! Super!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen