zaterdag 3 november 2012

Christmas Carols

Gisteren heb ik mijn flexmarkers weer eens tevoorschijn gehaald en mijn stempels en ben weer heerlijk aan het kleuren geslagen, ik moet namelijk nog aardig wat kerstkaartjes maken en dan zijn er ook nog de verjaardagen en beterschapskaartjes, dus ik vermaak me wel. Zitten jullie soms ook zo lang te verzinnen  welk papier je zult gebruiken en welke kleuren? ik kan er wel eens een beetje zenuwachtig van worden, dan ben ik iets van plan en komt er weer iets heel anders onder mijn handen vandaan, nou ja, zo blijft het wel steeds weer een uitdaging!

Het kerstkaartje hieronder heb ik nu weer eens iets anders gevouwen voor de verandering

 
Het stempeltje is van Cuddly Buddly en vind ik zo schattig met dat hondje dat ook zo heerlijk staat mee te zingen, het is ingekleurd met de flexmarkers, de achtergrond heb ik bewerkt met wat distress inkt en pearldrops erop gezet, vervolgens met deze mooie mal uitgesneden, volgens mij is die van X-cut, maar ik weet het niet zeker. Het achtergrondpapier is van het Eline bloc van vorig jaar en de kleinere stempels links en rechts zijn van JustRite, een met en een zonder tekst, deze zijn uitgesneden met een nestability



en dan is dit de voorkant van de kaart, ik heb rondom de kaart het rode organzalint gestrikt, ook weer hetzelfde achtergrondpapier en als versiering nog een klein kerstboom bedeltje

Natuurlijk ben ik ook nu weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden
Iedereen weer bedankt voor de bezoekjes en leuke reactie's, een heel fijn weekend en tot de volgende keer,

groetjes, Jeannette

12 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart weer Jeannette.
    Ik ken het probleem van het papier zoeken....
    Dán is het weer net niet de goede kleur, dán heb ik er net weer te weinig van voor de hele kaart..... en soms versnij ik het dan ook nog..... grrrrr... Maar ja, meestal komt het wel goed. Zo ook bij jou zie ik.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jeanette, wat leuk dat je steeds een opmerking achterlaat op mijn blog.
    Jouw kerstkaart is heel mooi geworden heel fijn weeknd.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo jeannette
    wat is dit mooi super mooiiiiiii

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi kaart is dit en wat een grappig afdrukje heb je weer gebruikt. En tja problemen met papier zoeken is mij wel bekend.
    Ook ik begin te twijfelen of ik wel op tijd klaar ben met mijn kaarten, want ik heb nog zoveel andere leuke dinge te doen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend en lief kaartje. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Die is weer schitterendddd Jeannette.

    de goeie kleuren vinden is het belangrijkste onderdeel van de kaart, jou gaat dat goed af.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een verrassing als je de kaart opendoet. Mooigedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeannette,

    Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is echt helemaal fantastisch. Zo mooi gemaakt, Ik vind hem echt supermooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toen je mooie kaart in de bus was gevallen en ik hem open maakte schoot ik toch weer even vol Jeannette,héél lief van je dank je wel, jij hebt ook weer een prachtige kerstkaart gemaakt. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaart Jeannette en zo mooi met die binnenkant.
    Tja je bent soms meer tijd kwijt aan het bijelkaar zoeken van alles dan het maken van de kaart ,maar als alles zo mooi match geeft het je ook wel veel voldoening.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jeanette,

    wat is dit een leuk model van kaart zeg!
    Prachtig met die rode strik op de buitenkant en heel verrassend de binnenkant!
    Lijkt me heel leuk voor de ontvanger....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen