donderdag 24 mei 2012

Mannenkaart met digistempel

Maar weer eens een mannenkaartje gemaakt, deze keer met een digistempel die ik al even had liggen en vanwege de papiersoort dit keer is ingekleurd met aquarelpotloden


de stempel heb ik uit het blad Papercraft inspirations, een engelstalig blad met leuke tips en voorbeelden met downloads. Van deze meercats staan 3 verschillende afbeeldingen.
Voor de kaart heb ik deze keer craftpapier gebruikt met daarop het groene stippenpapier van
hot diggity dog (docrafts), met de distresser (Tim Holz) heb ik de randen  bewerkt en de randen van de kaart  en die van de (X-cut, denk ik) snijmal met distress inkt vintage photo van Tim Holz
dan een stempel erbij en dit keer maar geen bloemetjes , voor een man minder leuk denk ik


nog even een close-up van de stempel, ze zijn echt heel erg leuk en het voordeel van een digistempel is dat je zo groot of klein kan maken als je wilt.
Hartelijk bedankt weer voor je bezoekje, ik vind het echt heel leuk om jullie reactie's te lezen, groetjes en weer tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten