maandag 7 mei 2012

alweer een babykaartje


Het lijkt wel of er in onze omgeving allemaal baby's geboren worden, maar ik denk dat we het voorlopig wel weer even gehad hebben, maar als ik eenmaal bezig ben val ik vaak van het een in het ander en dan ga ik nog maar even door, zo ook met deze kaart.
Ik had al wat plaatjes klaarliggen, heb daar een achtergrondje bijgezocht, wat zelfklevend kant van Kars wat ik al een heeeeele tijd had liggen en aanvankelijk niet zo mee overweg kon, maar kwam nu toch goed van pas. Ik heb het op de randen wel een beetje aangezet met distress inkt, anders lijkt het zo flets, zeker op de foto, vervolgens wat roze pearldrops erop, een roze fluwelen strikje en als charm een klein beertje. Nu maar wachten tot er weer een meisje geboren wordt, dan heeft dit kaartje ook weer een bestemming, groetjes allemaal, bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten