donderdag 1 maart 2012

een schommelkaart (rocking card) gemaakt



Yes, I did it, mijn eerste schommelkaartje ook wel rocking card genoemd, ik zag het voorbeeld van zo'n kaart op een andere blog (heel leuk om weer nieuwe ideetjes op te doen haha) nl.
kaarten van Marianne   , zeker de moeite om eens een kijkje te nemen, zij maakt zulke mooie kaarten, maar hierboven staat mijn kaartje dus


hier heb ik de foto aan de zijkant genomen zodat je daar ook een klein beetje van kunt zien, het patroon bestaat uit een cirkel met aan de rechterkant een trapje uitgesneden, het achtergrondpapier is van het laatste nieuwe Marianne Design ontwerp, vervolgens heb ik een snoesje geknipt en in 3D geplakt op een taartrandje, aan de rechterkant 'n klein stukje band, 'n vlinder uit foam en papieren witte roosjes, die ik met distress inkt en glitterlijm heb bewerkt, ook voor de randen heb ik blauwe distress inkt gebruikt, ik ben benieuwd hoe jullie het vinden, bedankt voor je bezoekje weer en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten