zaterdag 10 maart 2012

CLUBDAG MARIANNE DESIGN


Vandaag, 10 maart, ben ik naar de eerste clubdag van Marianne Design  in Veenendaal geweest, samen met Annemarie van  HobbyHipenHappening, het was een gezellige en goed georganiseerde dag, er waren 75 dames met allemaal dezelfde hobby, die zich heerlijk konden uitleven.
Er was wel een opdracht, iedereen moest een kaartje voor Marianne maken met een persoonlijke boodschap erop, zo leuk om al die verschillende kaarten te zien en het geheel werd aangeboden aan Marianne zelf die ook de hele dag aanwezig was, zodat je terecht kon met je eventuele vragen.
Hier boven heb ik mijn kaartje neergezet, natuurlijk moest er wel met haar produkten gewerkt worden, maar die zijn er genoeg, dus dat lukte wel.



Dit is mijn easelkaartje geworden, iedereen kreeg de zelfde opdracht, alleen het design papier kon je zelf uitzoeken, in de middag hebben we nog iets gemaakt, maar dat veel bewerkelijker en ik heb het nog niet helemaal af kunnen maken, zodra het klaar is laat ik het hier natuurlijk weer zien, bedankt weer voor je bezoekje en ik vind het leuk als je ook een berichtje achterlaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten