donderdag 5 september 2013

Burlap ??????? en washitape

Hallo allemaal, jullie zullen wel denken, wat een vreemd woord is dat, nou dat zal ik even uitleggen.
Onlangs heb ik 2 masking stencils gekocht van het nieuwe merk Dutch Doobadoo om o.a. als  achtergrond te gebruiken op mijn kaartjes. Vorige week heb ik er ook al een kaartje mee gemaakt en nu weer een totaal andere, ik zit echt een beetje in de ontdekkingsfase zeg maar om te kijken welke materialen ik er het best voor kan gebruiken, maar ik vind ze erg leuk werken.

Tja... en het is weer donderdag dus is het toch weer een kerstkaartje geworden en gaat weer mee in de 52 weken voor Kerstmis van  Yvonne

 
Ik heb een anthracietkleurige kaart als basis genomen, met de Burlap mask stencil heb ik een witte achtergrond met zilverkleurig acrylverf met glitter bewerkt, het lijkt net of het er een beetje in 3D opligt, wel even goed laten drogen.  Vervolgens heb ik alle 9 stempeltjes die als bijlage bij het blad Creativity zaten gestempeld en met glitterpen ingekleurd, dat weer op rood papier gemat en in 3D op de achtergrond gezet.  En zoals jullie zien heb ik eindelijk mijn washitape gebruikt om de hokjes te maken. Ik ben er helemaal blij mee, het is alweer heel iets anders. De volgende keer wil ik toch met de andere mask iets proberen, dus wordt vervolgd.
Voor de challenge van Yvonne (zie boven) zet ik er nog even een kaartje uit de oude doos bij, kan nog net zag ik net
 
 
Het is de laatste van een rits papier dat ik eens heb gekregen en niet weg kon doen, een oud plaatje erbij gevonden en een zilverkleurig randje ernaast, bijna nostalgisch.
Weer heel erg bedankt voor je bezoekje en ik kijk natuurlijk uit naar jullie reaktie's, straks ga ik ook bij jullie weer even buurten , groetjes en tot blogs
 

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Jeanette.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Jeannette, wat een leuke kerstkaart vind ik dit en gaaf hoor om met deze producten te werken. Een erg mooi resultaat heb je al.
    Ben nu al benieuwd of eind van de maand op de beurs in Hardenberg deze producten ook te bewonderen zijn. Ga zo door Jeannette, want het is een pracht kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heel erg leuk je kaartje, mooi hoor met die
    achtergrond ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeannette,

    je bent lekker aan het experimenteren en het resultaat is verbluffend!!!!Heel erg leuk gedaan,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dingen uitprobeert en het gaat je goed af. Wat is dat toch leuk he dat je bij andere bloggers zoveel ziet en daardoor wordt geïnspireerd. GROETJES, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk en mooi zo!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kerstkaart Jeannette - leuk dat je die stempeltjes van do crafts hebt gebruikt, ze liggen hier nl ook en heb nu mooi wat inspiratie ;) Leuk dat experimenteren hoor en goed gelukt -een toppertje van een kaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer lekker op dreef Jeannette, mooi met het washi tape, de vintage kaart is ook héél mooi.
    Warm hè, ik zit nu onder de ven, veel te heet voor mij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi jeannette,
    Wat leuk je kerstkaart, mooie achtergrond en die stempeltjes zijn super, zaten die allemaal bij één uitgave van Creativity ?? ook je nostalgische kerstkaartje is leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Jeanette,
    altijd leuk om even bij je te komen buurten. En ik moest ook echt twee keer lezen wat er stond. Nu snap ik het. En hij is leuk, de burlap....;-)
    Je kaart met de tape is super leuk zo. Natuurlijk kun je dan heel goed zo'n vlakverdeling doen Ziet er echt erg leuk uit.
    Je kerstkaart is ook weer gaaf en zo zie je maar: komt het oude papier heel goed van pas!
    Groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten, Jeannette. Heel leuk gedaan allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaarten weer deze keer. Mooie met die achtergrond stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee mooie kaartjes, maar vooral de bovenste vind ik echt erg gaaf! Leuke indeling, mooie achtergrond en heel mooi ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk! Die indeling met hokjes van de bovenste vind ik echt een super leuk idee.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen