vrijdag 23 augustus 2013

Verjaardagskaart voor een 40 jarige

Hallo weer allemaal, dit wordt mijn tweede post vandaag, moet niet gekker worden haha. Als jullie nu maar niet denken dat ik hier een gewoonte van ga maken, dit ga ik echt niet nog eens redden (denk ik), heb je mijn vorige kaartje nog niet gezien, scrol gewoon even naar beneden.
Maar nu wil ik eindelijk het kaartje plaatsen dat ik al een week klaar had liggen en wat hopelijk nu bij de jarige Durvina in de brievenbus ligt.  De candy loopt nog even door i.v.m. de vakantie , dus als je wilt kun je nog meedoen.

 
De basiskaart is een ekstra grote witte kaart, met daarop dp van een groot bloc (25 x 25) van Action,
de achterkant van het papier heb ik gebruikt voor de eerste laag onder de springende Tilda, ook het hoekje rechtsonder is daarvan, uit hetzelfde bloc komt ook het afdrukje waar de cijfers 40 (het zelfde papier als de achtergrond) op staan.  Bovenaan een kantrandje aangebracht en rondom de stempelafdruk zit een roze parelrandje van Xenos, nog wat strass steentjes en een mooie strik erop  maken het kaartje kompleet.
 
Dit kaartje wil ik ook mee laten doen aan challenge #17 van you me and magnolia waar deze keer alles mag.
Weer heel erg leuk dat jullie een bezoekje brachten aan mijn blog en ik ben ook weer heel erg benieuw naar jullie reaktie's, groetjes en alvast een fijn en zonnig weekend
 
 



22 opmerkingen:

  1. Jij vlug een kaartje plaatsen. Ik snel reageren. Het is een schattig kaartje geworden Jeannette.
    Ik wilde morgen op de beurs van die parelsnoertjes kopen. Wim is gisteren toevallig bij Xenos geweest voor o'n hobbytangetje. Werkt trouwens perfect voor de grote bloemen.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jeannette - mooie kleurtjes en hele mooie accentjes. Passende Tilda voor een 40-jarige en mooie ingekleurd. Superkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jeanette, ik ben voor het eerst geloof iets aan het maken waar een magnolia opkomt. Lieke heeft die gekleurd in de vakantie. Komt de komende week wel. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeannette, wat een gave kaart! Die wil ik volgend jaar ook wel krijgen als ik 40 wordt ;-). Het stempeltje is ook supergaaf, net als de rest van je kaart. Fijn weekend. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieffie hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, dat zal Durvina zeker weten erg leuk vinden. Ze gebruikt vaak Magnolia afdrukjes dut dat zal goed zijn! Door het afdrukje is het ook meteen een heel vrolijk feestelijk kaartje geworden.
    En alweer een bliepje....
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is een schatje, Jeannette, heel mooi ingekleurd en superleuk afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk en vrolijk kaartje. gezellig dat je meedoet et de uitdaging bij YMAM..
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jeannette, mijn kaart voor Durvina is hopelijk ook aangekomen, jij hebt ook een plaatje voor haar gemaakt.
    Ze zal er blij mee zijn, want hij is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh wat een lief kaartje weer en mooie versiersels erbij! Ik wil ook wel een kaartje, maar ben nog geen 40...en nu?? Hihihi

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je voor Durvina gemaakt Jeannette, ik vind hem helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bliep bliep alweer een kaartje, inderdaad het moet niet gekker worden, hahaha. Ik vind het een pracht kaartje. Leuk papier ook maar ik had nog zoveel papier dat ik dit niet gekocht heb. Heel leuk met de pareltjes langs Tilda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Jeannette, en ook je cas kaartje is prachtig geworden!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Lijkt me een hele kunst om zo'n 'lege' kaart te maken, hij is erg mooi. En deze verjaardagskaart is echt wel vrolijk!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jeannette,

    Ja ja ik ben weer terug in Blogland na een (te?) lange vakantie.
    Ik vind je laatste 2 kaarten super leuk en je nieuwe experiment is prima gelukt zo te zien, knap hoor!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super mooie kaart Jeannette en ook je CAS kaart is apart.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Jeanette,

    Bedankt voor je leuke en mooie kaart, ze staat hier te pronken op de kast.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi jeanette
    ja als je 40 word spring je zeker een gat in de lucht en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi en vrolijk kaartje is dit ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen