maandag 10 juni 2013

Vlinderkaartje

Goeiemiddag allemaal op deze maandag, alweer het begin van een nieuwe week, wat vliegt de tijd toch, hebben jullie daar nou ook zo'n last van? Weer heel erg bedankt voor alle leuke reaktie's op mijn vorige kaartjes, soms plan ik mijn kaartjes in als het zo uitkomt dus is een reactie niet altijd actueel, maar ik kom daar dan later of in een mail wel op terug.
Ik ben heerlijk aan het kleuren geweest afgelopen week, daarna ga ik dan meestal pas kijken welk papier erbij moet en hoe ik het verder ga aankleden. De prachtige bloem van Joy/Noor Design heeft zoveel mogelijkheden en je ziet hem nu ook overal voorbijkomen, dat zegt genoeg denk ik. Gisteren had ik er al 2 kaartjes mee geplaats, vandaag plaats ik er een die ik al eerder heb gemaakt in weer andere kleuren maar ook met mijn Faber Castell potloden heb ingekleurd, wat kleuren die toch fijn.

 
Als basis heb ik wit cardstock gebruikt met daarop seringenkleurig papier en daarop weer wat lichtgroen dp, vervolgens de prachtige bloem gekleurd ook in lila achtig of seringenkleur, hoe je het ook noemen wilt en de takjes in een paar kleuren groen. De randen van de stempel ook nog met wat distressinkt gedaan. De vlinders zijn van een pons en ik heb meeldraadjes als voelsprietjes gebruikt, ook daar weer wat inkt op en wat stickels, rechtsonder heb ik een bloemetje gemaakt van de Joy snijmallen, een beetje groene stickels aan de randen en een glitter splitpennetje als hartje. Op de stempelafdruk heb ik voor het eerst gewerkt met een beetje frantage, heel voorzichtig om te proberen. Ik noem het maar mijn vlinderkaartje.
Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van
 kleuren met potloden  - gebruik vlinders op je creatie
 
Weer gezellig dat jullie een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog en ik kijk weer uit naar jullie reaktie's
  

19 opmerkingen:

  1. prachtige vlinderkaart zeg! Erg mooie kleuren zo bij elkaar!
    groetjes, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je weer met de mooie stempel gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Jeannette, wat heb je deze kaart prachtig gekleurd, ik vind deze stempel ook zo mooi, Cindy zal hem vast wel hebben, die heeft zoveel, ik kan het niet bijhouden.
    Jou kaart is in ieder geval prachtig geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat een pracht kaart is dit Jeannette. Mooi van kleur ook en die vlinders zijn een plaatje natuurlijk met die voelsprietjes.
    Eindelijk is het hier vanmiddag ook warmer en mooier weer geworden en konden we nog even in de tuin werken.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de roos weer prachtig ingekleurd en er een mooie kaart mee gemaakt, leuk afgewerkt met de vlinders..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig heb je die roos gekleurd, ik vind je
    kaartje weer schitterend geworden ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeannette, wat mooi! Ook deze kleuren zijn weer prachtig, supergaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit prachtig gedaan Jeanette. Vind deze bloemen stempels echt schitterend. Prachtig ook in combinatie met die vlinders.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige Vintage kaart Jeannette .
    Heb ervan zitten genieten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Jeanette,
    wat een mooie kaart. Die stempel is toch ook wel erg mooi he? Volgens mij heeft half blogland deze massaal besteld. Het is een beauty..
    En ja die tijd gaat heel snel. We zeiden het hier gisteren nog tegen elkaar. Niks sneller als toen we kind waren , maar het lijkt wel zo...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt erg hé Jeannette hoe snel de tijd gaat, het lijkt wel met de dag sneller. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem helemaal super, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jeannette, Wat heb je een prachtige kaart gemaakt en die stempel is inderdaad erg mooi! Ik kende hem nog niet maar ik ben de laatste paar weken ook niet in een hobbywinkel geweest. Dat is heel gunstig voor mijn bankrekening maar ik mis dus wel mooie spulletjes. Gelukkig ga ik donderdag een cursus volgen, ik hoop dat ik mijn aankopen kan beperken maar ik ga zeker op zoek naar deze mooie stempel. Je hebt hem ook supermooi ingekleurd.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, deze afbeelding heb ik ook ingekleurd liggen, ga er binnenkort ook mee aan de slag.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

  14. ook deze is weer ergggg mooi Jeannette.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh, deze is ook al zo mooi, Jeannette!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dit een heel mooie stijl, je hebt weer een superkaartje gemaakt en wat een mooi kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jeannette,

    Wat een mooie kaart die vlinders vind ik geweldig op je kaart.
    Ik heb weer mooie dingen gezien op je blog.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaart zeg erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen