dinsdag 16 april 2013

Poes en Vlinders

Welkom weer allemaal lieve blogdinnen en bezoekers, ook weer een hartelijk welkom aan Marianne als nieuwe volger, erg leuk om zo bij elkaar inspiratie op te kunnen doen.

Waar blijft die beloofde zon nu? De temperatuur is wel wat aangenamer , maar een zonnetje is toch ook wel heel erg welkom hoor. Je hoort de vogeltjes al heerlijk fluiten, die hebben er echt zin in en ook heb ik de eerste vlinders al gezien.
Dat komt natuurlijk goed uit, want bij de De Creatieve Zebra  vragen ze een kaart met een dier en bij Cards and Scrap  willen ze graag een kaart met vlinders zien.
Het kaartje wat ik nu  geplaatst heb zitten die dan  ook op.



Als basis heb ik een witte kaart met daarop design papier met vlinders,  De afbeelding van het poesje in de schoen is een uitdruk  3D afbeelding, deze heb ik vorig jaar bij een candy gewonnen, met een X-cut mal heb ik het uitgesneden, nog een paar vlinders en hartjes uit het restpapier geknipt en er nog bij gezet, nog een groet er op en de kaart is weer klaar om te versturen,
bedankt weer voor jullie leuke en lieve reaktie's en ik kijk daar ook nu weer naar uit, groetjes weer en veel blog- en freubelplezier,



 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Jeannette,
    Hier in het oosten heeft het zonnetje wel lekker geschenen vandaag. Helaas regent het nu een klein beetje.
    Wat een mooie kaart met een leuke afbeelding van die poes in die schoen. Heel erg lief. De vlindertjes heb je ook op een leuke manier verwerkt op je kaart.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeannette,
    Wat heb je dat leuk gedaan, die vlinders nog extra uitknippen en opplakken, ziet er super en je plaatje is weer schattig..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jeanette,
    wat leuk zeg! Je hebt de twee challenges helemaal perfect gecombineerd. Grappig die Engelse schoen.
    Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in de zon. Voor mij maakt het eigenlijk niet uit als ik aan het werk ben...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige kleurrijke kaart!!!Leuke combi,poes en vlinders!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeannette,
    Wat een lief kaartje, ontzettend leuk gedaan. Ik vind hem mooi! En ja die rotregen, ben het zo zat, maar wie weet...... Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb hier vandaag helaas ook geen zonnetje gezien Jeannette, maar we hebben het helaas niet voor het zeggen. Ik vind je kaartje geweldig mooi geworden, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een beetje laat Jeannette, maar ik ben bij Cindy geweest, even geknutseld, mijn trui is nog niet af, de naalden doen zeer op de wond, komt vanzelf wel weer.
    Jij hebt wel een héle gave kaart gemaakt zeg, wauw wat een plaatje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, erg leuk gedaan zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een alleraardigst dierenkaartje en
    wat snoezig die poes inde schoen en
    de vlindertjes er om heen.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat ligt poes daar heerlijk te loungen op die leuke schoen! Superleuke kaart, Henriëtte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, Jeannette, leuk met al die vlindertjes en snoezepoes!
    En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en schattig kaartje Jeannette.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

  14. wat een mooie Crea weer Jeannette.

    Fijne Avond.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje bedankt voor het meedoen gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jeanette, wat een snoepig kaartje. En ja, dat is hetzelfde als de witte boekenmarkt. Volgens mij heette dat vroeger ook zo en is het nu boekenvoordeel geworden. Ik zal kijken of ik het nog kan veranderen in m,n blog bericht. Dan weet iedereen waar ik het over heb...haha
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart heb je gemaakt, een toppertje.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een topper van een kaartje Jeanette.
    erg mooie details er op.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke kaart Jeanette.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is ie leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij Cards & Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende vlinder kaart heb je gemaakt Jeannette.
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen