woensdag 3 oktober 2012

leuke inkt techniek

Hallo trouwe volgers en bezoekers,

ik heb weer eens mijn (oude) metalen embos mallen tevoorschijn gehaald, ik had namelijk zo'n 2 jaar geleden mooie mallen gekocht van Nellie Snellen, er stond destijds een artikel volgens mij in de hobbyhandig met zo'n leuke techniek, overigens is dit natuurlijk toepasbaar bij al die metalen embosmallen die je misschien nog wel ongebruikt in de kast hebt liggen, kun je ze toch weer eens gebruiken.

Ook wil ik een nieuwe volgster verwelkomen en dat is  Miranda, leuk om haar blog ook eens te bezoeken

 
 

 
deze 2 kaartjes heb ik  2 jaar geleden al gemaakt, gewoon om even te laten zien hoe het eruit ziet na het be-inkten

 
en dit is de versie die ik gisteren heb gemaakt, het is alleen nog maar de afdruk en je ziet hoe leuk het uitkomt op papier met linnenstructuur

 
dit zijn de betreffende mallen die je met diverse kleuren inkt kunt deppen waarna je het papier erop legt, als je de werkwijze wilt zien kun je even naar de link van Nellie Snellen bovenin deze post en zoek je in de linkerkant naar de vermelding van Lines en Dots, veel plezier met weer een leuke manier om je kaarten te bewerken, ik ben natuurlijk weer heel benieuwd naar jullie reaktie's en ook of je aan deze tip iets hebt
 
bedank voor je bezoekje en tot de volgende post
 
 

9 opmerkingen:

  1. Oude mallen blijven ook prachtig Jeanette,dat laat jij ons wel zien ,er is niets mis mee ,je hebt een prachtige kaart gemaakt,en meisje je kent het gezegde ,alles wat je weg doet ben je kwijt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten schitterend! Niks mis met oude mallen, ik gebruik ze ook nog steeds hoor. Ik vind je creaties super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeannette, die rechter mal heb ik ook nog.
    Leuk hoe die oudere spulletjes nog kunnen gebruiken. Erg leuk op dat linnen structuur. Dat heb ik ook nog ergens moet hebben.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi resultaat.leuk hoe je die "oude" mallen op deze manier goed kunt gebruiken.Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke techniek Jeannette
    Zien er super uit je kaarten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo jeannette
    wat mooi kaarten weer

    groetje brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent lekker bezig geweest jeanette, leuk he met oude mallen werken.
    Ik hoop je te zien in delft groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, even bij de genoemde site gekeken, toen ik op de foto klikte kon ik daar niet komen. Het resultaat is erg mooi geworden en mooie kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen