zondag 29 april 2012

Voor Moederdag



Binnenkort is het weer moederdag dus ben ik op zoek gegaan naar een leuk idee.
Tussen mijn patronen van voorbeeldkaarten kwam ik dit leuke hart patroon tegen, het is een soort doosje, want open van boven. Ik heb er lekkere merci chocolaadjes ingedaan, zo is het een lief en lekker kadoo(s)tje. 


Het patroon heb ik nagetekend op dit mooie papier van Marianne Design , het leent zich erg echt voor, het kleine hart is van een mal van Nellie Snellen en het lieve berenplaatje is van een knipvel wat bij het blad creativity zat. Verder heb ik nog wat band en roosjes erbij gedaan om het op te fleuren. Het lint waarmee het hart opgehangen kan worden en wat om het folie zit is gewoon rood lint wat ik met Kerstmis gebruik.


En hier nog even een close-up van het beertje met de bloemetjes, mocht je het patroon graag willen gebruiken, kun je bij de reaktie's of mijn e-mail even een berichtje achter laten, graag met e-mail, zodat ik het kan opsturen, bedankt voor je bezoekje weer en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten