zondag 29 januari 2012

een paar Magnolia kaartjes

natuurlijk heb ik ze weer met de flexmarkers ingekleurd en ik moet zeggen dat het me steeds makkelijker afgaat, het is ook zo leuk om te doen


Voor het kaartje hierboven heb ik het achtergrondpapier bij Hobby Hip en Happening gekocht, evenals de mooie snijmal van Marianne Design, de bloemetjes komen weer uit mijn onuitputtelijke voorraad doos, iedere keer weer een verrassing wat daar allemaal uit tevoorschijn komt



 

deze dame op de schaats is geen magnolia, maar is een stempel van Olyfant, volgens mij al 1 of 2 jaar geleden uitgebracht, maar ze blijft leuk, de achtergrond (glitterpapier, want sneeuw en ijs) en wolkjes zijn van mallen van memorybox, een echt winters plaatje

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten