maandag 12 december 2011

Weer een paar kaartjes gemaakt


Dit kaartje heb ik ook weer gemaakt van een digistempel uit het blad Papercraft, dat is een Engelstalig blad en daar staan zulke gave tips en ideetjes in, zodat je vanzelf weer zin krijgt om je knutsel spullen erbij te pakken, kijk ook maar eens op de site www.papercraftinspirationsmagazine.co.uk
De stempel heb ik ingekleurd met de flexmarkers, de cijfersstempels en creatables zijn van Marianne Design en verder heb ik nog wat glimmertjes en bloemetjes gebruikt, het achtergrond papier had ik al

Nog een leuke site is  www.docrafts.com  zij geven ook een blad uit (ook Engelstalig) en hier kun je ook heerlijk je hart ophalen. Dit laatste blad komt ook in de winkel bij www.hobbyhipenhappening.nl , sinds kort hebben zij ook een blog, er moet nog wel aan gesleuteld worden, maar misschien toch leuk om eens een kijkje te nemen, het blogadres is:


   


Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Marianne Design en het plaatje, ja ons bin zuunig, heb ik bewaard van een vorig kerstkaartje dat ik heb ontvangen, dus degene die dit gestuurd heeft, bedankt, je kaartje is in de recycling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten