woensdag 12 oktober 2011

verrassingsdoosje voor Margriet

Dit doosje heb ik voor mijn nichtje Margriet gemaakt, Teun en Jet, hun Teckels staan er op afgebeeld.
Het doosje is van karton en ik heb het met rode acrylverf gekleurd, aan de onderkant heb ik een zelfklevend kant geplakt en de afbeeldingen van de mini teckels. Het deksel heb ik beplakt met scrappapier uit mijn voorraad, ik weet echt niet meer van welk merk, vervolgens heb ik rondom de pompom rand geplakt, de houten letters rood gekleurd en de foto's van haar teckels erop gezet, vervolgens nog afgemaakt met een margriet, hoe kan het anders haha ,
helaas had ik de eerdere reaktie's per ongeluk verwijderd, tja, nog zo nieuw voor mij die blogwereld,
bedankt voor je bezoekje, groetjes en tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. wat een schitterende doos heb je gemaakt Jeanette, leuk dat je meedoet met de creatieuitdaging Bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen