woensdag 4 april 2012

Supergave ronde kaart


Deze  kaart heb ik met veel plezier gemaakt voor een jarige vriendin, ik zag het patroon en was gelijk verkocht. Zoals je ziet zijn er alleen maar mallen gebruikt van Marianne Design, verder wat papieren roosjes die ik met distress inkt heb bewerkt en de roosjes met tule met een tekststempel boven de bloemenrand. De delen zijn aan elkaar gezet met een festonsteek met wat dikker garen.
Voor de label heb ik een nestability en een snijmal van Marianne gebruikt, lintjes eraan en ziehier het resultaat. Het patroon heb ik van de blog van Sandra , je moet hier zeker eens een kijkje nemen, zij zit in het designteam van Magnolia. Bedankt voor je bezoekje en ik vind het leuk als je een reaktie achterlaat, overigens als je kaart vergroot wil zien, kun je er gewoon op klikken

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen